Search:

Type: Posts; User: Peppermint Patti; Keyword(s):

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Thanks for jogging my memory! I do remember now....

    Thanks for jogging my memory! I do remember now. Were you camped across the road from me, back then?
  2. Thank you. You touched my heart! Did you have a...

    Thank you. You touched my heart! Did you have a different screen name all those years ago?
    I DO remember the kids!!! Amazing how quick the time goes by! They grow too fast. (Must have been...
  3. Replies
    14
    Views
    1,802

    How's that 850 coming along?

    How's that 850 coming along?
  4. I'm still here... Finishing my autobiography. ...

    I'm still here... Finishing my autobiography. Almost done!
    They sure do grow on you... Some, like a fungus... Lol...

    I need muffins!
  5. Replies
    22
    Views
    929

    All are excited about the Arizona recount up...

    All are excited about the Arizona recount up here! You guys ok?
  6. Replies
    22
    Views
    929

    Yep, still walking, talking and causing a bit of...

    Yep, still walking, talking and causing a bit of havoc, here and there... Guess I'm too damn righteous. Taking on Yavapai County right now, as overbuilding here has effected my house's foundation. ...
  7. Replies
    139
    Views
    23,073

    Hi Family! Thanks for all the beautiful things...

    Hi Family!
    Thanks for all the beautiful things you said. I am humbled. (And, that's a hard thing to do! Lol) Bob Seger has always been my favorite! Argonsas, that was deep! I feel everyone's...
  8. This is the old forum family that I remember........

    This is the old forum family that I remember..... You guys were so warm and friendly... ( RIP to all that are riding Heaven's Road.... )
  9. Replies
    22
    Views
    929

    Ain't dead yet....

    I've been on this site for nearly 22 years now. Yes, I have taken long hiatuses. I was surprised to no longer see the saved thread on my "Condition"... or I would have posted there.
    I'm weathering...
  10. Replies
    139
    Views
    23,073

    Hi Kids, As my condition worsens, my Faith is...

    Hi Kids,
    As my condition worsens, my Faith is strengthened... My skeleton is shot. My organs, blood brain, everything else (heart) is in excellent shape. My Dr. is amazed...
    During this time of...
  11. Replies
    231
    Views
    17,530

    I remember racing at Union Grove! It must have...

    I remember racing at Union Grove! It must have changed a lot in 40 years... lol...
    Thanks for posting this. It brought back a few thrills... Old Bob (I think was his name) used to call out my...
  12. Replies
    26
    Views
    3,592

    Maddevil I guess you don't need to be told that...

    Maddevil
    I guess you don't need to be told that you are, "Doing the right thing"... LOL..... So, how about: ***CONGRATULATIONS*** !!!
  13. Replies
    139
    Views
    23,073

    Well... Here we are, 10 (ten) years later, after...

    Well... Here we are, 10 (ten) years later, after the truck crash, and I am still kicking... and, kicking back. Thank all of you for caring about me, and for always being so kind and loving....
  14. Replies
    26
    Views
    3,592

    Maddevil I love that kind of story !!! What...

    Maddevil

    I love that kind of story !!! What a Great Blessing you give in helping others... 'Teach a man to fish..." Congratulations Sir!
  15. Replies
    26
    Views
    3,592

    Welcome to the Forum. There are some wonderful...

    Welcome to the Forum. There are some wonderful people here... Until you talk politics... LOL...
    I hope you get it fixed. I also think it's a pretty big bike to start out on. I would suggest...
  16. Replies
    19
    Views
    577

    Yo Allie !!! Good to see your are still here. ...

    Yo Allie !!! Good to see your are still here. Yes, I am a truant... LOL... (Gotta love you!) Honesty is the best policy!
    I have been tucked away in the mountains of AZ, hiding and watching......
  17. Replies
    19
    Views
    577

    Wow...! Dave was the coolest. I remember him...

    Wow...! Dave was the coolest. I remember him organizing the 1st Annual GS Rally in Missouri. That was one of my all time favorite trips! Those of us who only knew him for those few days, will...
  18. Replies
    19
    Views
    1,913

    Yeah... It was a dig... Are you a lady? ...Or...

    Yeah... It was a dig...
    Are you a lady? ...Or do you regularly do what you're told not to?
    eg: Ladies only... Hope you are a female? We've lost quite a few girls on this site Looking to...
  19. Replies
    139
    Views
    23,073

    Holy Cow... It's been a long time since I...

    Holy Cow... It's been a long time since I checked my inbox, huh? Where you living now?
  20. Replies
    139
    Views
    23,073

    Oh....!!! How Granny WANTS TO !!! Honestly...

    Oh....!!! How Granny WANTS TO !!!
    Honestly though, there are a lot more vehicles on the road now... pretty scary on my last ride...
    Some car with two jerks weaving in and out of traffic, just to...
  21. Replies
    139
    Views
    23,073

    Seems like everyone is escaping to the great...

    Seems like everyone is escaping to the great outdoors... where I live... I might have to change my life and find someone to settle down with... Woe the thought!
    Everyone wants to be strong,...
  22. Replies
    139
    Views
    23,073

    Thank All of you so very much for caring about...

    Thank All of you so very much for caring about Gramma.
    It's March 2020, and I am still going as strong as I can...
    We just beat a big apartment complex that wanted to invade our rural lifestyles......
  23. Replies
    139
    Views
    23,073

    Phred! Wow! You sure have been going through...

    Phred! Wow! You sure have been going through the wringer! Sorry!
    Your wife needs your love the most, at this time... You are better than meds....

    Myself? I'm improving! I discovered this...
  24. Replies
    14
    Views
    1,802

    I'm shopping around for a good van or SUV now. ...

    I'm shopping around for a good van or SUV now. Low miles and no problems. Wish me luck with only $3,500.00! If you guys know of anything pre-owed by a Gramma driver (lol) please let me know. ...
  25. Replies
    14
    Views
    1,802

    You guys are making me laugh... Thanks! Good to...

    You guys are making me laugh... Thanks! Good to see humor is still alive, here!
    I'm doing pretty darn good under the circumstances. Have to get another battery for the bike.. Going to need a...
Results 1 to 25 of 74
Page 1 of 3 1 2 3