Search:

Type: Posts; User: timebombprod; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. What tools do I need to rebuild my forks

    You read the title!
  2. Can you link the videos?

    Can you link the videos?
  3. Helped me for sure with my idle surge and hang ...

    Helped me for sure with my idle surge and hang

    Edot: misread, but still a big part of my surge was when my bike warmed up fully and the idle adjustment knob was too high
  4. Lower idle when you get the rest done the bike...

    Lower idle when you get the rest done the bike wont idle as high as it does when it gets warm, make sure. I have my mixture screws a bit more than a full turn out from stock for my mac exhaust
  5. Maybe? Hmmmm

    Maybe? Hmmmm
  6. How to tell if I'm on compression stroke

    How do I know.if I'm on compression stroke to do a leakdown test?
  7. https://youtu.be/Ne3XojNonEU :onthego:

    https://youtu.be/Ne3XojNonEU

    :onthego:
  8. Oh snap, I knew he would be known lol Hinestly...

    Oh snap, I knew he would be known lol

    Hinestly no clue how long hes been around but since that v8 kawasaki was in 2001 he must have been at this craft for a long time
  9. Allen Millyard, the motorcycle mechanic madman

    I'm sure a few of you have watched or seen the thumbnail of one of his videos before, this guy has taken a good bit of 70s Japanese motorcycles and added 1 or 2 or even more cylinders to it and does...
  10. Replies
    14
    Views
    388

    When doing something like this would you sand and...

    When doing something like this would you sand and spray?
  11. Replies
    105
    Views
    2,558

    They said you go off of full advance which is...

    They said you go off of full advance which is what I timed mine off, but also the F mark. Both agreed over the phone the timing was set correctly and would need to be heaps off to do what my bikes...
  12. Replies
    105
    Views
    2,558

    Gonna do leakdown test, talked to dynatek and I...

    Gonna do leakdown test, talked to dynatek and I timed it the way it is supposed to be, and they said it would need to be really off for the issue to be preignition. He said a intake valve clearance...
  13. Replies
    58
    Views
    1,536

    Oops, sorry!

    Oops, sorry!
  14. Replies
    58
    Views
    1,536

    You can get a reading at oriellys they just...

    You can get a reading at oriellys they just hookup a computer and get a reading, the one good thing of having a computer running a car lol. If there isnt a post, all these brand new cars are sitting...
  15. Replies
    105
    Views
    2,558

    The carbtune doesnt need to be calibrated before...

    The carbtune doesnt need to be calibrated before use, the exact model is carbtune pro
  16. Replies
    39
    Views
    2,171

    True, I guess alot of what you're going to build...

    True, I guess alot of what you're going to build relies on how the rules are setup, I know at one point in some racing you could either make a 750cc inline four or a 1000cc twin, and that is the...
  17. Replies
    39
    Views
    2,171

    I would say with motorcycles dragracing is more...

    I would say with motorcycles dragracing is more about the engine layout and the frame more than the torque and horsepower numbers, and well I'd say 90% of 4 stroke bikes on the strip are inline fours...
  18. Replies
    105
    Views
    2,558

    They were sitting about 1200 rpm and that's...

    They were sitting about 1200 rpm and that's usually my idlespeed but I try to have it closer to 1100.

    Didnt do the coil swap, actually, a new spark plug did the trick.

    While that's the best...
  19. Replies
    39
    Views
    2,171

    It has 44 lol

    It has 44 lol
  20. Replies
    8
    Views
    218

    Okay so no resistor plugs the plug caps are...

    Okay so no resistor plugs the plug caps are already resistor caps
  21. Replies
    8
    Views
    218

    Yeah I've replaced all of that I was just curious...

    Yeah I've replaced all of that I was just curious if I should run q certain one or if it doesnt matter
  22. Replies
    8
    Views
    218

    Should I be using a resistor plug?

    Should I be using a ngk or ngkR plug? Does it matter for my bike which one I use?

    When should i use a resistor plug?
  23. Replies
    39
    Views
    2,171

    Its kinda low powered, but for 6k you cant beat a...

    Its kinda low powered, but for 6k you cant beat a new fullsize bike. Its definently trying to run up with the triumph twins and by its looks I'd say it does it well, but how it rides is another thing...
  24. Replies
    39
    Views
    2,171

    Not the 675, but a brand called carpenter has...

    Not the 675, but a brand called carpenter has pulled put 240whp from a rocket 3
  25. Replies
    39
    Views
    2,171

    Just was thinking about how you said the 1000...

    Just was thinking about how you said the 1000 would be perfect if you could open it up a bit more, the 750s power would be more usable in the street I would think.


    Honestly thinking about...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4